. I had a little love but I spread it thin

Hej.

Jag flyttar imorgon. Jag byter sida av Skåne om man säger så. Det har jag visserligen gjort en gång innan, men det känns lite annorlunda denna gången. Det är mer på riktigt.

Jag kommer trivas helt sjukt bra.

Men jag kommer sakna träningarna, och "hej-ska-vi-ses-och-dricka-kaffe-kvällar" med Anna, och att kunna sticka ner på House of Bagles en sen kväll med mina fina vänner och tragga om en massa viktigheter. Och sen finns det en massa annat jag kommer att sakna också.

Sådana saker måste planeras några timmar i förväg nu. Jag får helt enkelt bli bättre på att planera.

Som tur är så kommer jag hem varje helg några veckor fram, för vi spelar match som absolut inte får missas. Så det blir iaf en mjukstart.

Nu ska jag på ålagille. Inte varje dag.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0