. bonjour mademoiselle

Och där flög ännu en vecka förbi. Bloggen har fått vara hungrig ett tag nu, jag har helt enkelt inte haft tid att mata den.

Inflyttandet har gått bra, allt blir faktiskt precis som jag har tänkt mig. Ja, plötsligt händer det. Ikväll har jag sysselsatt mig med att sätta kakeldekor i köket, så nu är de tidigare vita/fesgula/blommiga kakelplattorna helsvarta.

Me gusta mucho.

Imorgon ska jag köra hela den långa vägen till K-town för att gå på ålagille, ja igen, man skulle kunna tro att jag gillar fet mat och snaps. Sedan blir det utgång, och söndag består av FIF-Lönsboda från publik-vinkel. Jag är nämligen avstängd, jag har tre gula kort. Charmigt va? Indeed.

Ja

Nä, det räcker så.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0