. you´re single now well then so am I, so let´s seize the day

Hej!

Nu var det ett tag sedan igen. Allt är väl. Jag trivs som fisken i vattnet i mitt plaza. Tentan gick finfint, trots min ytterst tveksamma koncentration dagarna innan.
Idag är det fredag. Jag har ingenting planerat, så jag planerar att ha en mysig kväll i soffan tillsammans med Gossip Girl och någonting hembakat. Oj, vad jag lät fredagsmysig nu. För att vara riktigt bloggtramsig så borde jag lägga upp en bild när fredagsmyset är i full gång. Tända ljus, ta på mig något fluffigt rosa och hylla livets små vardagliga mirakel.
Nä.
Ain't gonna happen.
Istället lägger jag upp en bild på mig själv och min blåtira som jag fick i Stehag förra helgen när vi kvalade. Vi
förlorade om ni ville veta. Jag tycker att jag bär upp den ganska bra i alla fall. Man vänjer sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0