. spexelispexmöte och övervattnad basilika

Hejsan.

Jag har planterat lite, en basilika och en mynta. Fast jag tror kanske att jag övervattnade lite när jag precis hade satt dem i jorden, för de ser lite hängiga ut, på ett övervattnat vis.

Hajar ni?

Men det blir nog bra, vi får kämpa tillsammans, jag och mina plantor. Jag bor ju faktiskt på Planteringsvägen nu för tiden, så det är ju ett bra läge att öva upp mina än så länge obefintliga planteringskunskaper.

Nu blir det en kopp kaffe, sedan ska jag ta mig in till stan för ett informationsmöte med Helsingborgsspexet. Jag råkade ju hamna i styrelsen som IT- och informationsansvarig tillsammans med Alex. Hur hände det? Kan man fråga sig.

Jag vet inte.


Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0