. vilket vackert väder

Jaha då var det dags igen, för några väl valda ord.

Fin dag idag. Den började med klipp&färg hos fina Frida, fortsatte med lunch med fina Anna, vidare till poolbad i stugan, och därifrån till match i den söta lilla hålan Nävlinge.

1-1 blev det. Jävla helvete.

Men vad gör det om hundra år?

Jag är hungrig. Försökte få i mig en hamburgare direkt efter matchen, men efter första tuggan märkte jag att den nog inte hade stannat länge i magen, så jag valde att ge den till Falk. Jag undrar om det går bättre med Oboy.

Jag tror det.

Allting går bättre med Oboy, am I right?

Så, nu tycker jag att alla som läser tar sig ett stort glas Oboy, och går och lägger sig. För det tänker jag göra, med The Beatles som sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0