. highlights direkt från min superhemliga dagbok

Haha, jag har hittat min gamla dagbok, som skrev i när jag var typ 12.

Hahaha

ALLT handlar om killar, och jag bytte tydligen handstil varje dag.

Jag DÖR.

Citerar:

"Jag och X  är tillsammans. Jag tycker faktiskt om honom. Han sa att han var min födelsedagspresent. Hihi, sött"

"X och jag har gjort slut, jag får försöka gå vidare...jag kommer ALDRIG att glömma honom. Annars har det inte hänt något, eller jo det var Lillis igår och det var SVINKUL!"

"Jag tycker inte om någon speciell för tillfället, alla är dumma i huvudet, jag försöker göra läxorna istället. Fast ibland hinner jag inte"

Och avslutningsvis:

"Allt i den här dagboken verkar handla om killar, är det mitt liv eller? Hoppas inte det, för allt som har med killar att göra går ju alltid åt helvete."

WORD!

Jag skrattar så jag gråter. Jag var ju riktigt rolig på den tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0