. if we're stuck on this ship and it's sinking, we might as well have a parade

Helgen avklarad, samt en produktiv måndag. Lördagen bestod av loppis i Fjälkinge, man måste älska människor som försöker pruta ner fem kronor till tre. Eller folk som köper penisformade isformar för en tjuga.

Det var underhållande.

Kvällen var också underhållande, jag körde en fantastisk blandning av rödvin och tequila.
Tanken då: WOOOOH!!
Tanken dagen efter: UUH..why oh why?

Jaja, roligt var det i alla fall.

Idag har jag plockat fram att skit jag äger och ställt i vardagsrummet. Utöver detta slit har jag lagat fantatiskt god pasta och gjort ett kakfat.

Himla snitsigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0