. är sommaren slut nu?

Hej.

Idag kom beskedet! Jag fick lägenheten, och flyttar den 15/9. Helt plötsligt fick Sandin sjukt mycket att göra, på väldigt lite tid. Fast mest grejer som är förbannat roliga så det gör ingenting.

Jag fick äntligen träffa den förtjusande fröken Engdahl ikväll. Det var på tok för längesen som man säger. Hon har fått till det riktigt trevligt i sin lilla lya med sin man. Riktiga mysare.

Vi bestämde att mat är en bra anledning att umgås snart igen, så vi ska se till att dra med oss Linn Limpan Åström på söndagsmiddag på söndag. (söndagsmiddag på lördagar kan tyckas vara lite olämpligt).

Tänkte att detta kunde vara bra information för er alla.

Jag ska sluta tjata nu.

Fast jag träffade ju faktiskt en helt ny bekantskap idag också. Han heter än så länge Oskar och är ungefär en vecka gammal och en fot lång. Han sov mest hela tiden, och gjorde små beklämda läten ibland. Jag har blivit faster igen. Vi kommer helt garanterat att bli vänner för livet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0