. kan man få pommes duchesse istället? aaaeeeeee, inte idag

Ännu en dags jobb. Jag är så jävla trött på att vara trevlig. För det är det enda mitt jobb går ut på.

"Hej hej! Vad kan jag hjälpa dig med?"
"Trevlig helg!"
"Tack så mycket!"
"Inga problem!"
"Smakar det bra?"
"Kaffe på maten?"
"Fryser ni?"
"Något att äta idag?"
"Jag kan lägga lite is i påsen!"
"Vill hunden ha vatten?"

"Du vill alltså ha stekta potatisar till din räkmacka?" DET FIXAR VI! Trots att du uppenbarligen är dum i huvudet.

Tänk om man hade kunnat säga vad man tänker, det hade varit en lättnad för mitt hjärta. Men inte riktigt lika bra för ryktet, haha.

Och matchen gick åt helvete. Mina skor sparkades sönder. Jag vill inte köpa nya för då får jag skoskav.
Det får bli tejp.

En tånagel fattigare är jag också.

Heja livet.



Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, älska Rökeriet , tänker på er varje dag och då tycker jag syyyyynd om er :(

2009-08-22 @ 14:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0