. och kaffet är slut

En väldigt lång färdtjänst-dag. Gamla människor är roliga, om man tar sig tid att verkligen lyssna på vad dom säger.

Min farfar är faktiskt väldigt fyndig.

Ikväll var det match, och jag tror inte att jag vill gå in mer på det just nu.

Jävla piss alltihop.

Allting är faktiskt lite piss just nu. Och det borde inte ens vara det. Jag har det inte speciellt jobbigt. Det är ingen som är elak mot mig. Jag är inte sjuk. Jag är inte pank. Jag må ha lite ont överallt, men det är ju en bieffekt av att spela fotboll. Jag har ingen dålig relation med min familj. Jag har inte några hål i tänderna. Jag har inte mens. Just nu, förstås.

Och det var bara några exempel på varför livet kan vara piss, som alltså inte alls stämmer överrens med mina livet-är-piss-känslor.

Så.

Jag tror det är brist på B-vitamin.

För det har jag läst att man kan ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0