. och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Min andra lediga dag, och jag känner mig helt förvirrad.

Jag vet inte vad jag ska göra.

Vaknar upp helt av mig själv, går upp, duschar, ska äta frukost men inser att jag inte har någonting hemma som är värt att anstränga käkmusklerna för.

Så det blir en kopp kaffe, utan mjölk, eftersom den var slut.

Sedan dess, har jag vandrat runt i lägenheten, helt apatisk, och försökt få någonting vettigt gjort. Men det händer ingenting! Jag sätter mig bara ner och ser ut som en fågelholk.

Jag är inte van vid det här.

Men nu är diskmaskinen igång!

Alltid en start.

Och ikväll blir det middag med favoriterna. Var någonstans är för mig ännu oklart, men halv 8 på lilla torg räcker sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0