. återfödelse

Såhär är det,

Jag tog bort min gamla blogg, av en så simpel anledning som att jag inte tyckte att den var nödvändig.

Men, det var den.

Jag behöver ha någonstans att skriva om ingenting. Sådant som ingen annan tycker är intressant, eller bryr sig om.

Et voila!

Jag tänker skriva om sådana obetydligheter precis när jag känner för det. Och kanske ibland när jag inte känner för det, men inte har någonting annat att göra.

Jag har en liten medfödd skrivarlust, och precis som med allt annat medfött, så är det ingenting att göra åt.

Och med det, stämplar jag mig själv som en återfödd bloggare. Och säger godnatt, till mig själv, eftersom ingen annan läser!

En puss kan jag få också, tycker jag.


marc johns

Kommentarer
Postat av: challe

iihhhh ! JAAAG läser alltid!

2009-08-19 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0